sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Päiväkirja 8.7.1965

Olen ollut jo toista kuukautta varikolla töissä, ja minulla on sinne kolmen kuukauden sopimus, ja kotona seuraa jatkoa...
Tänään valkoinen lehmä poiki. Irja tuli leiriltä ja eilen Nelly täytti 14-vuotta.
Meillä on nyt 10 päivän kuluttua Mairen kanssa treffit Karkun kansanopistolla.
ooo
Sitten tarina jatkuu sellaisena, ettei se varmaan kiinnostaisi ketään. Tarkoitan siis, että henkilökohtaisiin tunteisiin liittyvät hölynpölyt saavat edelleen jäädä vahakansien väliin.
Olin siis tullut toukokuussa taas kotiin , ja silloin jo eka kerran tavannut kirjeystäväni Mairen. Tapaaminen oli ollut Karkun kansanopistolla, ja romanttisena jäi mieleeni kun soutelimme pieneen saareen siellä Rautavedellä, ja oli todella kaunis kesäinen päivä. Kun varikolle sitten otettiin kesätyöntekijöitä, niin Isä onnistui järjestämään minullekin sinne paikan. Tuttua hommaa, sillä edelliskesänähän tuo duuni jo alkoi.
Turussa olin ollut koko talven. Veikon kanssa asuimme koko ajan yhdessä, vaikka vaihdoimme asuntoa Sirkkalankadulle Palanderin perheen alivuokralaisiksi. Valiosta olin ehtinyt muuttaa Ruolan rakennustyömaalle jossain vaiheessa. Sitten eräänä päivänä päätin yhtäkkiä kerätä kimpsuni ja kampsuni ja palata Ähtäriin.

Ei kommentteja: